fbpx

OlsensPolering

Forretningsbetingelser

Indledning

Når du bestiller et tilbud og opretter dig som kunde hos os, forsøger vi altid at gøre vores bedste for at få samspillet mellem dit behov og måden vi gør tingene på til, at hænge sammen.

Du kan her læse om hvad du kan forvente, samt hvad vi forventer, når vi kommer og pudser dine vinduer.

Udvendig vinduespudsning

Vi tilbyder faste aftaler, hvor vi kommer og pudser dine vinduer udvendigt hver, hver anden eller hver tredje måned.

Vores kunder modtager altid en sms ca. en uge før vores besøg, på den måde ved de hvornår vinduespudseren ankommer. Vi forventer at vinduerne er tilgængelige når vi ankommer, så vi kan udfører vores arbejde. Vi flytter ikke møbler, grill eller potter for at komme til vinduerne, står der noget foran, bliver vinduet taget så godt som det er muligt.

Vi aftørrer altid vores sæbevand og lader det ikke blot løbe ned af solbænk og huset. Det færdige resultat fremstår pænt og nydeligt.

Vi tilbyder ikke enkeltgangspudsninger, hvor dine vinduer blot skal pudses en enkelt gang eller hvis du ikke ønsker et fast interval.

Indvendig vinduespudsning

Vi tilbyder også indvendig vinduespolering. På den indvendige vinduespolering behøver der ikke være fast interval. Du bestiller nemt indvendig pudsning ved at kontakte os. Dette kan med fordel gøres når du alligevel ved du får gæster, så dine vinduer er flotte og rene.

Hvis der ikke bliver røget tobak i hjemmet, og vinduerne vedligeholdes udvendigt, er et indvendigt interval på 2-3 gange om året oftest nok til at holde ruderne rene.

Vinduerne skal naturligvis være tilgængelige og vindueskarme skal være tømt, når vi kommer og pudser indvendigt.

Aflysning eller flytning af aftalt besøg

Af planlægningsmæssige årsager, skal et afbud eller en flytning af en aftale altid ske senest 3 dage før vores besøg.

På den måde kan vi nå  at ombooke vores tider, uden det går ud over vores planlægning.

Vask med rentvandsanlæg

For vinduespudserens sikkerhed bliver alt arbejde, hvor vi før brugte høj stige udført med rentvandsanlæg (vaskeanlæg). f.eks. høj stue eller 1 sale

Det vil altid være den pågældende vinduespudser der vurderer, om der skal bruges vaskeanlæg til en opgave, for at kunne udfører den sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Vi skyller naturligvis ordentligt efter, så du kan forvente et flot resultat hver gang.

Hvad kan du forvente bliver vasket væk ved en vinduespudsning
  • Snavs der er opstået på naturligvis, af vejr og vind
  • Insekt og dyre efterladenskaber
  • Pollen og trafikfilm
Hvad kan du ikke forvente går væk ved en vinduespudsning
  • Kalk, klistermærker, silikone, maling, olie, mørtel, cement osv.

Er du i tvivl, så spørg altid vinduespudseren hvordan elementer som disse fjernes uden at glasset bliver beskadiget

Afrens efter håndværkere

Da glas er et blødt materiale, og ekstremt nemt bliver ridset eller grimt tilbyder vi ikke afrens efter håndværkere eller i nybyggeri.

Dette gør vi ikke, da vi mener at opgaven hviler hos den håndværker der har sat vinduerne i, eller f.eks. hos maleren der ikke har afdækket ruderne.

Kontakt derfor håndværkeren og bed dem om, at leverer dine vinduer i samme stand som før de kom. Ved vinduesudskiftning få håndværkeren til at gøre ruderne rene, så du kan kontrollerer dem for fejl og mangler.

Arbejdstider

Arbejdet udføres alle hverdage i tidsrummet kl. 5 til 14, private kunder kan dog tidligst forvente et besøg af os kl. 7.00 med mindre andet er aftalt.

Vinduespudseren

Vores vinduespudsere har mange års erfaring og kan løse enhver opgave.

Vi bestræber os altid på, at havde den samme vinduespudser tilknyttet den samme kunde, så du som kunde ikke skal forholde dig til en ny vinduespudser hver gang.

For at kunne overholde alle aftaler benytter vi underleverandører, som er selvstændige vinduespudsere. De er nøje udvalgt for at fastholde den høje kvalitet. Derfor kan vores kunder altid regne med samme høje standard.

Alle vores vinduespudsere har ren straffeattest og er forsikret.

Ferie, sygdom og helligdage

Vi forventer du aflyser en indvendig pudsning hvis du er syg. Hvis vi bliver syge om må aflyse, bestræber vi os på at få det meldt ud dagen før.

Helligdage og ferie kan skubbe til et interval, dette vil systemet automatisk gøre uden forudgående varsling. Ønsker du at flytte en aftale, skal du kontakte kontoret hurtigst muligt.

Betalingsbetingelser

Betalingen skal finde sted senest 8 dage efter vi har pudset dine vinduer. Finder betalingen ikke sted inden for tidsfristen tilskriver vi et rykkergebyr på 100 kr. Vi sender max 3 rykkere, derefter overdrages sagen til inkasso, hvor der må forventes yderligere omkostninger.

Du kan betale din faktura ved bankoverførsel eller med MobilePay.

Reklamation

Vi bestræber os altid på at leverer det perfekte resultat første gang. Skulle der imod forventning opstå spørgsmål eller ske fejl, så kan du trygt kontakte os. Vi ønsker kun tilfredse kunder. Dette skal dog ske indenfor 3 dage fra vores besøg, så kommer vi ud og får rettet fejlen.

Vores værktøj er designet sådan, at det ikke kan beskadige glas, rammer og lister. Vi fraskriver os et hvert ansvar for ridser i ruder, karme og lister som påstås skulle være lavet af os, da det ikke kan konstateres at disse ikke var der før, vi påbegyndte arbejdet.

Prisregulering

Der vil en gang om året blive foretaget en prisregulering.

Der vil ligeledes være en prisregulering, hvis du skifter vinduer, laver en tilbygning eller opgaven på anden vis ændres fra det tilbuddet er givet på.

Opsigelse af aftalen

Som udgangspunkt er aftalen bindende i det interval du har bestilt. Du kan til enhver tid opsige aftalen, dette gør du ved at skrive eller ringe til os.